Laddar om

Dom flesta Mtb cyklister tävlar i helgen, antingen i Vårgårda eller ngn annan tävling verkar det som. Själv har jag nu 2 helger utan tävlingar, behöver nästan det för att ladda om. Dels få bra med familjetid och även lite mental vila, försöker fylla på med bra träning också. Visst tävling är ju den bästa träningen, men jag tror att om man tävlar varje helg blir det rätt slitigt också. I alla fall om man har mina resor... Nu får jag 3 veckor med bra träning mellan tävlingarna vilket jag tycker är perfekt, sen är man även grymt sugen på att tävla igen den 31/5..
Idag ska jag försöka ta mig ut på ett lite längre mtb pass, ska kolla in en långloppsbana jag tänkt ut. Kan bli bra om det inte ligger kvar för mkt träd än...
Sen önskar jag alla jag känner i Vårgårda lycka till i dag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift