Sliten

Känner mig rätt sliten nu faktiskt, mkt beror nog på resan förra veckan. Tar hårt att köra bil så långt och att göra det själv, behövs rätt mkt återhämtning efter det. Men nu har jag inte tagit mig den vilan utan försökt träna på rätt hårt, vilket har funkat rätt bra. Kroppen kommer liksom igång när den ska träna:-) Men nu ska jag bara köra 2 hårda dagar till sen blir det till att vila så att det finns lite överskottsenergi i kroppen fram till nästa helg. Så under nästa vecka blir det 2 pass med bra fart på, men dom kommer vara lite kortare än vanligt. sen blir det nått lätt rullpass också innan jag drar ner till Skövde:-)

Ska bli riktigt spännande att köra Billingeracet för första gången, då får vi se om uthålligheten finns där. Ska försöka köra taktiskt rätt under loppet och göra det bästa jag kan helt enkelt.
Blir även skoj att se på resultatlistorna från långloppen i helgen, jag gillar ju att ha koll på motståndet:-) Då vet man ungefär vilken grupp man vill följa med..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift