Autopilot

Nu är autopiloten påslagen, inne i gängorna med jobb, familj, hus och träning nu igen. Är väldigt trött på kvällarna ännu, dom här resorna tar på mer än man tror. Kroppen känns dock helt ok, inga pangben men ändå rätt bra.

Imorse var de det morgonträning som gällde, 30 min 10/20.. Fick bita i ordentligt  för att ta mig genom, absolut inga rekord heller.. Men att 60 gånger dra igång upp till dryga 13w/kg känns faktiskt i mina ben mot slutet, men förhoppningsvis ger det också lite styrka i dom:-)

Ikväll ska det ätas tacos med nära bekanta, går det en onsdagkväll??  Det tror jag:-) 
Sen när alla gått hem och barnen ligger i sängarna är tanken att jag ska köra backintervaller, hoppas den planen håller!! Är så skönt att det nu börjat vara ljust ute på kvällarna, lite enklare att träna ute då..

Just nu försöker jag klura ut om det blir nått xc-lopp för mig den här säsongen, svaret på det kommer nog snart i en blogg nära dig;-)

Kommentarer

Håkan.H sa…
Master VM i Lillehammer kan du väl inte missa :-)
Inte så ofta som VM går så nära.
Jag gör min VM premiär.
/Håkan
Samuel sa…
Jag kommer nog inte köra Masters VM iår, har Elitlicens detta år och vill satsa på att köra där nu. Men jag är ju ung än, så i framtiden kan det bli masterslicens igen. Har ju 5 år kvar till 40...
Håkan.H sa…
Så sant!
Man kan inte göra allt samtidigt, gäller att fokusera på vissa grenar som du ex. gjort med långlopp :-)
/H

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift