Fyror * 2..

Blev 2 pass med fyror igår, detta i början på November.. Varför kanske några frågar sig, ja varför inte säger jag. Träning ska kännas och vara jobbig, även denna årstid tycker jag. Sen var inte focuset på passen att ta ut sig maximalt,  morgonpasset var ju med Högkadensträning. Kvällspasset kördes ute på en bana som tar rätt exakt 4 min, den är kurvig och med lite stök. Så här var focus kurvteknik, sen körde jag ju så hårt det gick så blev ju jobbigt på båda passen. Men fick träna på 2 svagheter samtidigt som jag tränade lite syreupptag, kan väl inte bli bättre:-) Hade focus varit att bli trött hade kvällsfyrorna förlagts till en backe, men det kommer nog också hinnas med..

Idag ska jag vila, sovit lite för lite och haft mkt att göra. Så känner att en vilodag behövs:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack