Lördag å söndag..

Ja helgens träning blev inte som jag tänkt, men har inte heller så här tidigt på vintern tänkt vara slavisk efter planen..

Lördag skulle jag köra ett stegpass på monarken, men fick en lucka mitt på dan att cykla ute i 90min, var perfekt väder med sol och 0 grader ute. Så då drog jag ut, tänkte köra i långloppstempo i dom 90 min jag hade, så drog ett varv på min långloppsbana:-) punkade dock med 20 min kvar, men fortsatte utan stopp på fälgen hem. Måste börja ta med slang ut på passen, men brukar sällan punka. Fast iår har dom varit många!! Men kom hem lite lagomt trött, och det var ju det viktigaste.

Söndag skulle det vara ett skönt distanspass på 3 tim, men fick ingen tid över. När närmade sig 21 så slog jag bort tankarna på distans, var inte sugen på att cykla till midnatt. Så istället ut och köra järnet i 35min, blev ett litet spontant TT i Furuviksskogen. Om det på lördagen var perfekt förhållanden med frusna torra stigar, var det nu tvärtom.. Snö, regn och allmänt kasst väder, tröstade mig med en bastu efteråt:-)

Idag blev det 30min sub tröskel på monarken innan jobbet, var så där härligt seg.. Tror det får räcka idag, planerar att köra dubbelt imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack