November

Sista dagen i november nu.. Fortfarande kan man cykla i skogen här på frusna stigar, så här får vintern gärna fortsätta om jag får bestämma.. Trotts detta har mkt av min träning varit på Monarken denna månad, denna vecka har jag tex kört 7st monarkpass. Men ska ta mig ut på ett utepass denna vecka idag, det är iallafall planen. Anledningen till alla innepass är att det passar mitt schema bäst, men att cykla ute är ju roligast. Fick jag välja skulle det vara tvärtom, 7 utepass och ett innepass. Men det får bli när jag blir proffs;-)
November har annars varit en mkt bra träningsmånad, jag har kört nästan som jag velat. Kommit in i monarklunken liksom, känns inte så hemskt att köra i garaget längre. Är ett måste att få till det tankesättet, annars överlever man inte vintern..

Idag ska jag som sagt försöka få till veckans första utepass, hoppas det funkar. Men först är det en massa familjegrejer att göra, så blir väl ett sånt där mörkerpass där man ändå inte ser naturen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack