Underbart är kort..

Eftermiddagspasset igår var tänkt att även det bli ett 3*10min, men kände att det inte skulle funka. Skallen var inte med på det, kanske inte kroppen heller. Så då körde jag 6*30sek max, att ta i max 30sek känns inte mentalt så jobbigt. Värst är smärtan när vilan börjar.. Satan va ont det gör!! Efter 4st domnar jag ofta bort i läppar och ansikte, känns lite mystiskt..

Imorse blev det åter ett monarkpass, har kört 7st nu sen i måndags.. Så jag hittar åt den;-) Blev ett stegpass som tar dryga timmen, är grymt jobbigt. Speciellt som jag la på fel vikter mitt i.. Gick riktigt tungt i ett par intervaller, men sen såg jag att det var ett halvt kg för mkt. Då blev jag glad:-)

Tror det blir vilodag imorgon, har mkt som ska hinnas med.. Sen ska jag fan cykla ute på söndag:-) Är nog ingen högoddsare att det blir ett mörkerpass..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift