Oplanerat

Efter en dag som startade vid 06 och innehålligt aktiviteter mest hela tiden, blev det utemiddag för att fira en bekant igår. Kom hem vid halv 8 därifrån,  fint att ha barn så man kan gå hem itid..;-)
Var då otränad, så efter att ha lagt den minsta hasade jag ut i garaget. Hade varken tid eller ork för mitt planerade pass, så blev ett snabbt och enkelt monarkpass. 11 *60/30 tar ju 20 min med uppvärmning i  min, och är väl bättre än inget alls.. Körde varianten där man vilar helt på 30 sek, och trycker på rätt hårt på minuten. För mig innebär detta 450-460w varje minut, hade väl fixat några till om jag riktigt viljat. Men igår var det träning mest för att bar få nått gjort..

Fick även igår frågan när jag ska tillåta mig själv att leva ett normalt liv, detta är mitt normala liv är mitt enkla svar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack