1mån

Om en månad sitter jag i bilen påväg mot Oslo för att dra igång säsongen, känns som det är både lång och kort tid kvar... En del av mig vill bara dra igång, medans den andra säger att jag inte är redo.. Men blir man någonsin redo?? Jag tror alltid jag kommer stå där på startlinjen och känna att man hade viljat vara ännu mer förbered. För man blir väl aldrig färdig som cyklist??
Men framförallt är jag sugen på att få börja tävla igen, var ju ett tag sen sist nu. Så nu gäller det att börja bygga upp tron på sig själv, så att man inte står och ser ner på sig själv där på startlinjen. Man brukar ju alltid stå där och beundra hur snabba alla andra ser ut, och hur blek och långsam man själv är:-) Men ska försöka att stå där och vara stolt över mig själv denna gång:-) För jag har gjort allt jag förmått!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift