Förkylt

Nu är det förkylningar som går här hemma, bara jag som klarat mig än.. Men det är väl en tidsfråga antar jag, fast jag hoppas att jag kan ducka för denna också. Men ju fler jag klarar mig undan destå närmare kommer jag att bli förkyld, fast jag kan gärna vänta fram till november typ innan förkylningen kommer;-)

Igårkväll var det ju race mot mig själv på monarkskrället... Kände mig seg och trött, trodde det skulle släppa under uppvärmningen men icke. 3 min in i intervallen började det kännas bättre, varade dock bara i ett par min innan det blev segt igen. Så fick verkligen kämpa hela tjugan med dålig känsla, skönt då att jag ändå spöade upp mitt gamla jag:-) Man är ju som ett fint vin som bara blir bättre med åren, det viktiga är ju hur man blir lagrad. Helst i en mörk, kall och lite fuktig källare/garage, för att sen plockas ut vid speciella tillfällen;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack