Tjurig

Har varit lite tjurig ett tag nu, trött och orkeslös. Har liksom känns mig uppgiven, och att det är lika bra att sluta försöka. Men bestämde mig igår för att det får vara nog nu, sluta vara tjurgubbe!!
För när man tar ett par steg ut och ser på hur jag har kämpat i vinter, måste jag säga att jag blir lite stolt över mig själv:-) Det är nog nyttigt för oss alla som håller på med detta, att se på sig själv med lite perspektiv ibland.

Så nu känner jag mig på bättre humör, fortfarande trött men lite gladare och nöjdare:-)

Idag blir det 3st 10min på monarken..

Kommentarer

Anonym sa…
Allting har ett pris, frågan man får ställa sig själv är hur mycket man är beredd att betala.
Samuel sa…
Precis så är det! Det jag ville säga var att det är lätt att bara se sitt senaste pass och var det dåligt känner man sig kass, men det viktiga är ju helheten. Därför måste man se på sin egen träning i ett större perspektiv.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift