Gamla vs Nya..

Igår var det vilodag, rätt skön sån också då benen var lite möra.

Idag är det dock på det igen med träningen, är ju liksom slutspurten inför säsongsstart nu. Bara en dryg månad kvar, så gäller att behålla focuset nu.. Efter morgonens 30 minutersövning på monarken är det nu jobb som gäller, sen är det familjefix fram till 20 ungefär. Efter det ska jag ta en match mot mitt gamla jag... Förut bestod mina vintrar väldigt mkt av 20 min intervaller, sen förra våren har jag inte kört nån.. Så därför ska det bli intressant att köra en ikväll, får se om jag kan slå mitt gamla jag i den upplagans favoritintervall:-) Man brukar ju bli bra på det man tränar, men har ju kört andra typer av tröskelträning.
Undrar vilken watt man ska snitta för att få godkänt??

Även lite roligt att se proffsen i Merida Multivan teamet denna vår, dom verkar ha insett att heldämpat är vägen att gå;-) Ondrej Chink vann i Cypern på Big99an, och i helgen som var kom Thomas på tredje plats i Schweiz på sin Big99a. Endast slagen av Absalon och Nino...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack