Rekord+ihopklappning

Igårkväll blev det rekord på fyrorna, men även en ihopklappning på dom...
Hade laddat under dagen för att försöka sätta rekord, kom dock ut i garaget rätt sent 20.30.. Så man är ju då lite trött, men kändes helt ok ändå. Dom 2 första gick riktigt fint på hög watt, på tredje tog det dock imot ordentligt. Men gav allt och tog mig genom den, insåg att den sista skulle bli omöjlig att hålla upp watten på. Men gav mig den på att försöka, efter 2 min var det dock tvärstopp.. Men visste att rekordet låg bra till för att slås, så försökte hålla ihop det någotsånär. Tappade ordentligt med fart men höll ut hela intervallen, den drog ner snittet ordentligt men rekordet slogs iallafall:-)
Så mitt nya rekord för fyror är 421.5w i snitt, nöjd med det men jag vill ju alltid mer;-)

Idag ska jag ut i kylan och köra lite distans. Får se hur långt det blir..

Såg förövrigt att Merida är ny sponsor av Vasaloppet, skoj!! Nu ska jag bara få fram en startplats, sen ska jag vara med å gasa:-)

Kommentarer

Vad mäter du effekten med (kom inte ihåg)
Har du hittat nån startplats?
Samuel sa…
Nä har inte letat så mkt än, brukar ju dyka upp rätt många månaden innan... Hoppas väl även att kanske Merida Sverige har nån startplats, dom borde väl nästan få några tycker jag:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack