Komfortracer

Är ju som ni kanske läst i några inlägg rätt jäkla sugen på en racerhoj, har sneglat med lystna blickar på en Reacto.. Men har börjat tänka om lite, med tanke på hur vägarna ser ut här uppe vore ju en Merida Race bättre. Sen kanske den är betydligt snällare mot min stela kropp också, och sitter man bra cyklar man snabbare! Men det har inget att göra med att jag blir äldre, är ju bara 25 än;-)

racer/ ride pro carb team

Så med denna skulle jag ju kunna leka vårklassiker här uppe hela sommaren:-) Fast hur jag skulle ha tid till det vet jag inte... Kanske smartare att bara sula om Crossen och köra med den, problemet där blir att skivbromsar inte är tillåtna om man skulle vilja köra nån tävling. Så kanske får man vänta med lvg tävlingar tills dom tillåter riktiga bromsar:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack