Drömmar

Trotts min ålder har jag rätt mkt drömmar än, saker jag vill göra och uppnå. I cyklingen har jag ett gäng drömmar, men en av dom har vuxit sig starkare sista tiden. Jag skulle vilja tävla mer lvg, och då med ett lag. Köra runt lite i Sverige och kanske nått lopp utomlands, och göra detta med ett gäng andra cyklister. SM iår vore ju riktigt häftigt, gillar ju backar...
Problemet för mig är att jag är ju lite gammal, inte direkt nått att satsa på kanske. Men några bra år har jag nog kvar i mig, är ju en lateblommer..:-) Sen vill jag ju köra på mina favvocyklar (Merida),  och då återstår ju bara ett lag i Sverige. Team Bliz, Merida... Och deras satsning vänder sig ju direkt till unga lovande cyklister.... Så är nog kört för mig!! Men men jag fortsätter drömma och hoppas på nån möjlighet i framtiden, så om ni vet om nått lag som behöver förstärkning av en tjurskalle kan ni kontakta mig:-)

Men fram till dess är det nu fortsatt satsning fram mot LL-cupen, snart bara en månad kvar till Billingen. Undrar vad som kan vara en bra målsättning där?? Med tanke på vilka man cyklar mot och mina begränsade träningsmöjligheter får man nog inte ställa för höga krav, kan nog lätt bli deppigt då. Dom här första loppen blir också lite av se och lära, måste ju bli lite taktisk och lära mig spelets regler...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift