Snöblandat

Igår stod det distans på schemat, men vädret ville annat. Kring nollan och snön föll rätt tungt, blöt härlig snö... Tog mig dock ut, men efter att rullat ner för första backen och blivit nedkyld insåg jag att värmen måste upp. Så höjde trycket något, första timmen gick bra och höll mig över 300w hela tiden. Men efter dryga timmen fick jag en svacka där effekten föll, kunde dock vända trenden sista timmen:-) Bra för psyket att kunna trycka på lite på slutet, detta trotts att jag aldrig tillför nån energi under mina träningar. kom hem efter 3h10min och kännde mig rätt nöjd att fått ihop lite tid iallafall, lite kort men tog i lite extra istället. Blev ett snitt på 285w över dom 3 tim, NP hamnade på 294w.

Såg även på SCF hemsida att ska man köra cuptävlingar eller SM i XCO är det bara att köpa ett tidtagningschip, så 1000 kr till som ska ut då.. Som att det inte var nog dyrt detta, vet inte hur mkt jag kommer ha råd att tävla iår.. Med en i familjen som är mammaledig är det inte direkt fett, och varje tävlingshelg kostar mig ca 4000-5000 kr. Bensinen är inte billigt.... Är nog inte tänkt att man ska tävla om man bor här uppe..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift