Så jävla impad

Inte av mig själv dock, på gårdagens pass var det nog årets sämsta känsla. Men fick frisk luft och trampade lungt och fint en stund iallafall:-) Idag är det vilodag så den sitter som en smäck!!

Impad blir jag däremot av åkarna i världscupen, satan vad dom kör!! Dom får det att verka så enkelt, men banan dom körde är inte enkel! Brant, teknisk och dammhal!! Men dom cyklar som om det vore asfalterat.. Skulle verkligen vilja kunna släppa på så i skogen, men jag är ju född osmidig...
Att sen min favoritåkare Ondrej Kommer in på en 4plats var extra skoj, och gubben Hermida 5a. Han var riktigt långt bak i starten, sen nästa gång jag gick förbi datorn uppe på topp 10.. Starkt!!
Svenskarna körde även dom bra, skoj med 2 så bra herrar i Sverige. Damerna är ju ännu bättre..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack