Jäkla fegis

Har märkt att jag efter senaste skadat blivit lite feg!! Känns inte bra..
Sen när man ser hur dom börjat bygga xc banorna blir jag ännu mer feg, gillar stenar rötter och annat bök. Men handbyggda hinder har jag svårt för, tycker sånt hör hemma i bmx, DH mm. Men det är ju den utvecklingen som sker så jag måste ju anpassa mig, men kommer bli rätt få xc lopp iår...
Har ju sett kings landing som byggs på SM banorna, ser riktigt häftigt ut!! Men det ända jag kan tänka på är vad som händer om man kraschar där. Verkar ruskigt brant och svårt att få stopp om det går åt helvete.. Börjar nog bli gammal!! Sen vill jag gärna komma hem i ett stycke till familjen, har ju ett visst ansvar även där..
Men jag ska försöka komma över den här tröskeln, men först måste snön försvinna så jag tar mig ut i skogen.

Kommentarer

Robban Reyier Österling sa…
Intressant skrivet, känner likadant. Man vill inte offra liv och familj för att tjäna 2 sekunder längre. För även om man kan behärska droppet vad händer när det går fel??
Samuel sa…
Ja att man klarar det 19 av 20 gånger räcker inte riktigt längre... Man är väl lite klokare och har insett att det gör ont att krascha!!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift