Lätt el tungt...

Undrar ibland om man ska gömma sig bakom en fasad av träning och fina upplevelser... För sådant består ju stora delar av mitt liv av, men man har ju andra sidor också..
Har alltid lite problem med det mentala den här årstiden.. Finns liksom ett krav på att man ska vara så lycklig på våren, tycker faktiskt illa om våren och alla krav på lycka.. Våren är ju bara en väntan på sommaren, för det är ju då det blir roligt att leva:-)
Nu är det ju fortfarande kallt, slaskigt, isigt, grusigt, dammigt och hundskit överallt... Jaja nu vet ni att jag är lite vårdeppig av mig, så nu tar vi på fasaden igen;-)

Har tränat i veckan också, i tisdags ett stenhårt intervallpass. Igår skulle jag köra på 340w så länge som möjligt, hade dock riktiga skitben och dåligt psyke.. Hoppas det var tisdagens kvällsintevaller som satt kvar i kroppen, för det gick inte som jag ville. Men med tanke på känslan i kroppen så får jag väl ändå vara nöjd, för om det är mitt dåliga jag så var det ett ok resultat:-) Ikväll ska monarken få kränka mig ordentligt, förväntar mig ett härligt illamående...

Har även fått ett tillskott i garaget, en Big9a har hittat dit:-) Satt på mitt wattvevparti på den, så nu kommer jag ha bra koll på uteträningen också. Kommer nog tävla mest på Big99an, men vill ändå ha en HT också. Mest för att träna på men kommer nog köra några tävlingar på den också, kanske kitta upp en vasaraket...

Kommentarer

Joel Ingemarsson sa…
köper du cyklarna själv eller har du spåns? Dom e ju småbyar dom där ;)
Samuel sa…
Ingår ju i Merida Team Sverige, så har viss rabatt. Men gratis är det inte... Får cykla fortare så kanske man får dom riktigt billigt nästa år:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack