Glad påsk!

Glad påsk på er där ute!
Grattis även till Gunnar Töjren idag, en av dom mest målinriktade och vänliga människor jag känner till. Hoppas dina drömmar går i uppfyllelse, det är du värd!

Sista helgen nu innan säsongen startar, ser fram emot nästa helg när vi drar till Oslo för race. Blir direkt in i elden för min del, men får ta norgetävlingarna som förberedelser inför resten av säsongen. Men kommer bli skoj att se och tävla mot så bra åkare, danska, norska och svenska landslaget kommer ju vara med... Borde vara fler svenska åkare som hittar dit tycker jag, är ju inte så långt till Norge för våran del:-) Jag kommer ha 88mil enkel väg, vilket blir en av dom kortaste resvägar för min del denna säsong.

Idag blir det påskmiddag här hemma med delar av släkten, blir trevligt!
Ska försöka hinna träna innan dom kommer, står backintervaller på schemat så det blir ju en fest i sig!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack