TT?

Ska idag försöka mig på ett litet TT här hemma för mig själv, tror jag kan få ihop en liten bit stig som går köra på. Fast dom som bor där nere kommer tro det slagit slint för mig, får se hur många gånger jag hinner fram och tillbaka på dom 45 min jag tänkt köra?? Dom får kanske nått att prata om, den där konstiga cyklisten som bara cyklar fram och tillbaka:-)
Får se hur det funkar sen, men hoppas jag får till det. Tror jag ska köra med Big9an så man får lite Wattdata, sen slipper man ju nöta på Big99an. För i 9 fall av 10 är jag nog snabbare på den heldämpade, men idag när jag kör mot mig själv spelar det ju mindre roll.. Det viktiga nu är ju att få in känslan för att använda hela kroppen när man cyklar, och att man måste svänga lite ibland:-)

Efter det ska bilarna tvättas här hemma, köpt svampar mm så jag tänkte göra det till en aktivitet med barnen. Man måste ju slå två flugor i en smäll ibland... Sen ska det grillas ikväll med goda vänner:-) Ska tydligen börja regna/snöa där vid 15, men det skiter jag i!! Jag ska grilla till varje pris, är man tjurig så är man:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack