Full fart

Oj vilket lopp!! Kanonväder och torra snabba banor, långt från livet uppe i norrland detta... Banan var utmanande men inte för svår, en hel del byggda saker. Stenkistor och hopp fanns det, även naturliga hinder i form av miljoner stenar och rötter. Ambulansen var och hämtade nån innan start som kraschade, aldrig roligt att se den komma... Men jag gillar bana:-) kommer dock att bli trångt på den imorgon!!

Dagens lopp då.. Jo gick väl ungefär som jag trodde, kom 26a av ungefär 60 startande i elitklassen. Känslan i kroppen är att det finns mkt mer att ta ut, men när jag bara får 10 min på mig i stöket är jag inte snabbare just nu. Men detta är precis vad jag behöver just nu, köra skithårt i skogen!! Så precis vad jag vill åt:-)

Imorgon blir det 7 varv på banan, då kommer man nog bli rätt trött.. Härligt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack