Närmar sig

Mindre än 2 veckor kvar till premiären i Norge nu, ska bli så skoj. Rätt bra motstånd också med Svenska och norska landslaget på plats, kommer få slita arslet av mig för att inte komma sist. Brukar alltid börja drömma lite konstigt ett par veckor innan premiären, och inatt var det dags.. Drömmarna brukar handla om att jag står på startlinjen och typ glömt nummerlapp eller pedaler, rätt vanliga orosdrömmar alltså. Men inatt stod jag där på startlinjen och blev hånad av en dam i 50 årsåldern, hon tyckte jag såg långsam och fet ut. Sen när starten gick drog hon iväg i en grym fart och jag hade inte en chans att hänga på...
Tolkar detta som att mitt självförtroende inte är på topp...

Imorse var det morgonträning som gällde, körde ute med wattmätning. Man kan ju lätt konstatera att jag inte presterar på topp som tidiga passen, men nu är det ju inte därför dom körs heller..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack