Godisdiet

Hur ska man kunna komma ner i matchvikt när godiset kostar 3.90 kr/hg??? Köpte igår och kom upp i 2.3kg, får då hoppas att det räcker i helgen. Men för att det ska göra det måste jag behärska mig, för börjar jag äta så kan jag inte sluta... Får försöka bjuda bort mkt, annars kommer jag bli värsta bojsänket..

Varit ute på morgonpass idag, lyckades dra till axeln på ngt sätt. Så nu sitter jag och har ont, tjohoo va skoj!! Jaja det går ju över:-)
Börjar så smått tina fram i skogarna nu, så om nån vecka borde det börja gå köra lite. Ska bli välbehövlig med ordentlig skogskörning, sen om jag lär mig hoppa låter vi vara osagt. Känner just nu att jag inte orkar bry mig om det, Xc klarar sig nog utan mig!!

Kommentarer

Jocke sa…
Ja det är förjäkligt när de gör så och säljer godis för billigt :-)
Samuel sa…
Ja man spar ju så mkt pengar om man köper mkt;-) Sen går det ju inte spara som man tänkt av nån konstig anledning...
Fritz sa…
Hallå Samuel,

Tänkte höra om du skulle vilja ha med din blogg på www.cykelbloggar.se? Om du skulle tycka det var OK kan du väl skicka ett mail till mig på Fritz.olsson(a)skandisloppet.se , skicka gärna med en länk till din blogg också.

Tack på förhand
Med vänlig hälsning
Fritz

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift