Bra saker..

Hade tänkt skriva ett riktigt gnällinlägg, känner för att gnälla på allt just nu... Men men har ju tänkt bli en bättre människa, så ska inte göra det. Utan försöker göra tvärtom då, alltså fokusera på det som är bra. Så då kan jag ju passa på att lista upp det som var bra med säsongen 2015:-) För var ju ändå en del som blev bra, och gjorde ju vissa saker rätt.

Var en bra pappa till mina barn! Skriver ju inte jättemkt om familjen här, men detta är ju en cykelblogg.. Men mina barn är ju alltid det som kommer vara viktigast i mitt liv!!

Hittade ett sätt att träna som passar mig och mitt liv.. Kunde på detta sätt träna mer och hårdare än någonsin, gjorde stora framsteg på det fysiska planet.

Förbättrade mitt självförtroende.. Något som betyder mkt för mig var vinsten i Tolvtjärnsloppet, det vände min säsong lite. Jag visade för mig själv att jag kunde, detta på ett av mina favoritlopp :-) Att jag också klarade av ett SM i Xco på ett godkänt sätt gjorde mig starkare i psyket, resultatet där var inte jättebra men det var att klara det som var utmaningen för mig där.

Tog ännu ett steg i att bli bättre på den tekniska biten av cyklingen.. Har varje år blivit bättre på detta, och kan bli ännu bättre här. Men har gått från att kämpa för att hålla mig kvar på stigarna, till att faktiskt känna mig rätt snabb. Känslan var att i min klunga på LL-SM var jag en av dom snabbare på stigarna, och det var ju ändå om platserna 5-12 :-)

Långlopps SM... Just detta lopp visade att jag inte har så långt kvar till toppen, och att den fysiska kapaciteten som jag har räcker rätt bra. Så nu vet jag att kan jag bara förbättra mig lite på alla plan  under vintern så hör jag hemma där framme i loppen, och när jag vet det vågar jag kanske gå med lite mer:-)

Nådde faktiskt alla mina uppsatta mål.. Ja det händer ju inte varje år, men det gjorde jag faktiskt denna säsong:-)

Så nu har jag varit positiv så det räcker för idag..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack