Fabric flaska

Har hittat ett flaskställ och flaska jag vill testa, det är fabric som gör dom. Superlätt då det bara är 2 skruvar som är själva stället, sen hakar man fast flaskan. Utan flaska så behåller ju cykeln sitt stilrena utseende, vilket ju är skoj:-) Sen så ska även flaskan ha en lägre profil, vilket gör att det blir mer plats. För ibland kan det vara ordentligt trångt om man kör med bakdämpare.. Ska testa den för jag tror det kan funka riktigt bra, bara den håller fast flaskorna ordentligt. Men vad jag läst så funkar det. La upp på Fb igår att jag ville testa detta, fick då ett bra erbjudande:-) Kommer få tag i dom via Henrik Kapraali, som jag träffade på demodagen i Obbola. Han äger Kapraali golv, som inte bara fixar golv utan också fina cyklar:-)
Finns i en hel hög olika färger, så man kan matcha till hojen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack