Tröskeltest

Kör ett tröskelpass som är 60sek över tröskel och 30 sek under, sen kör jag på den watten tills jag inte orkar hålla på längre. Förra året i oktober fixade jag 25 min, som bäst klarade jag 61 min under våren. Sen har jag inte kört på just denna watt, utan har kört lite hårdare och kortare.  Men igår ville jag testa statusen lite innan vintern, så då passar det rätt bra att köra detta pass som referens. Hoppades kunna få ihop minst 40min, men lyckades sega mig fram i 63 min:-) Så ligger rätt bra till inför vintern nu, bara att jobba på och hoppas att man fortsätter att gå framåt. Får väl sikta mot 70-75min innan Maj, det vore ju ca 20% bättre än innan 2015. Kan bli jobbigt att fixa det på detta pass, men gör jag det vet jag att jag kan hänga med rätt högt upp:-)

Idag är det barnkalas här hemma, Lisa-Marie har bjudit 9 kompisar. Så det ska fixas lite inför det under dagen, men hoppas att ikväll orka ta mig ut och rulla lite. Brukar ju ha ett lättare pass på söndagar för att ladda om, vill rulla i ca 2h då. Men börjar vara kallt nu också, minusgrader direkt solen går ner... Så måste klä mig och leta fram vinterskor mm

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack