5min max

Kanske skulle skriva lite om träningen också, inte bara gnälla på vädret..
1 h lugn träning skulle köras idag, blev inne på Monarken i morse pga ni vet vad. När jag sitter på den kan jag sällan bara trampa på lugnt, fick för mig att testa 5min max. Bara för att få en siffra in i wattabellen:-) Blev 5 långa minuter, men snittwatten hamnade på 6.6w/kg. Vilket jag är nöjd med, gillar verkligen att se utvecklingen :-)
Nu ska jag bara nå målet att även bli en av dom snabbare på långloppstigarna också, kommer nöta stigarna här när snön försvinner i Maj...

Kommentarer

Anonym sa…
Grymt!!
//Martin
Jonatan Stark sa…
Fan va grym du är! Många som kommer ha respekt för dig på startlinjen i vår ;)
Anonym sa…
Galet stark!
Samuel sa…
Tack tack, hoppas bara på att jag motsvarar förväntningarna sen..
Anonym sa…
Hej, brukar att följa fin blogg. Jag vill också cykla fort på sommarens långloppdcup. Jag försöker suga upp det jag kan om träning. Så skulle du kunna förklara dina förkortningar på träning. Vad som är vila och interv och hur många upprepningar.
Tack på förhand
Mvh
Anja
Samuel sa…
Ok, ska försöka skriva ihop en förklaring av mina vanligaste pass.
JB sa…
Grattis! Rena världsklassiffror. Mycket imponerande. Med vänlig hälsning, Jonas Bohr
Samuel sa…
Tack så mkt Jonas, har följt din väg tillbaka lite efter höftskadan. Imponerande målmedveten är du, hoppas du når dina mål!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack