Vilodag

Igår var det så dags för veckans vilodag, är rätt bra på att ta det lugnt faktiskt. Vore det inte för barnen skulle jag nog suttit i soffan hela dagen, men tack vare dom tog jag mig iallafall ut några timmar. Riktigt härligt ute igår faktiskt, runt nollan och sol tillhör inte vanligheterna i januari..
Blev annars väldigt lugnt, mkt mat och godis slank också ner. Var i behov av ett rätt stort energiöverskott kände jag:-)

Idag ska jag ut och träna innan sambon drar iväg till jobbet, så blir ett träningspass på skoterspåren är tanken. Hoppas dom är bra nog för det bara, för vill gasa på ordentligt ute idag:-)
Sen hoppas jag hinna se på Cx VM också!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vila???? Öijer och Wengan vilar aldrig, tänk på det !
Samuel sa…
Va fan gör dom inte!!?? då måste jag skärpa till mig;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack