Rekord för bloggen.

Tack så mkt för att nu läser här, och framförallt att ni ibland skriver nått snällt:-) Det är välbehövligt att nån ibland ger en peppande tillrop, ger faktiskt en del energi. Har varit rätt mkt sånt här på bloggen sista tiden, det gör mig glad 😊

Igår fick jag mkt beröm, Henrik Öijer skrev på Facebook om min blogg och en kommentar jag fått. Detta resulterade i besöksrekord här, detta har alltid varit en rätt liten blogg. Men sista tiden har läsarantalet ökat, skoj att fler vill läsa om mina vedermödor:-) Ska försöka fylla den med läsbart innehåll..

Igår fick jag lite extra tid, så blev ett lugnt 3h pass ute. Svinkallt men ville ut å cykla, så -18 fick mig inte att stanna inne. Gick bra med ett par löppauser för att få tillbaka känseln i fötterna.

Idag blir det vilodag, är ju vilovecka.. Sen ska min sambo ha utställning så ska dit sen, och barnen ska ju ha sitt också:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack