Udda uppladdning

Igår var det vilodag och nyårsafton, hade en trevlig kväll!! Men i morse var det tillbaka till verkligheten, ett pass 60/120 skulle stökas av.. Hade laddat med chips, öl, vin och champagne, så förhoppningarna var låga. Men det gick bra, orkade med 14st på 560w:-) Så nu vet jag hur laddningen inför loppen i år kommer se ut;-) Har bara en kvar till 15 st nu, vore grymt att fixa det. Sen ha en stabil nivå där. Inför LL-SM klarade jag 8-9st, så går åt rätt håll.

Ikväll får jag se om det blir ett kvällspass, sambon jobbar till halv 10 sen ska hon ta sig hem också. Så kan bli sent, men orkar jag så går jag då ut i garaget. Sen jobbar hon hela helgen, så blir att pussla lite men det ska nog hinnas med några intervaller. Finns viljan så går allt:-)

Kommentarer

Anders sa…
Starkt! Vad har du för FTP?
Samuel sa…
Körde en tjuga för nån vecka sen på 381w, det gånger 0.95 blir ju ca 360w. Så där borde min FTP ligga, iallafall i teorin:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack