Fantastiska kroppen

Kroppen är bra otrolig ändå.. Var i morse beredd att slänga in handduken, tänkte att det kommer inte funka att träna. Men visade sig vara huvet som tyckte det bara,  för kroppen leverade helt ok. Körde tuffa intervaller i 30min, höll en wattnivå som jag i oktober tyckte var fantastiskt bra när jag första gången lyckades med den... Så skönt att jag övertalade mig själv att köra,  för att veta att jag nu i detta slitna tillstånd kan leverera som jag gjorde pigg 2 veckor efter SM känns tryggt:-)

Pass nr 2 blev 30sek spurter nu innan middagen... 15st på 30 min fick jag till, alla över 630w. Vilan mellan var i stege 2.30, 2, 1.30, 1, 0.30 min, sen börja om på 2.30 igen. Men med tvisten att efter 10 st börjar jag inte om på 2.30 utan går upp från 0.30 igen.. Så då 2 st med 30 sek vila mellan, det känns!! Man har liksom panik att få i sig syre...

Är det så här kallt imorgon,  -23.. Ja då tar jag vilodag och skiter i återhämtningspasset jag tänkt köra ute.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack