Öppenhet..

Jag har valt att vara väldigt öppen med siffror och hur jag tränar, känns bara löjligt att hålla sånt hemligt. Men detta känner är att det sätter en viss press på mig, detta eftersom jag har bra siffror. När jag då redovisar dessa så är det lätt att pressen blir lite större, är ju lätt att tro att jag kommer cykla riktigt snabbt. Det hoppas jag ju kunna göra också, men är ju väldigt mkt som måste klaffa för att göra det. Förberedelser inför tävlingarna ska funka bra, har ju ett stort problem där med långa resor dagen innan. Men är inget jag i dagsläget kan göra åt det, så är bara att gilla läget.. Sen ska tävlingspsyket funka bra också :-)

Så har funderat lite på att bli mer hemlig med siffror, men kommer fortsätta redovisa dom. Är ju faktiskt bara skoj om folk tror på mig:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Puh! Sluta inte! Du hjälper mig flytta min gränser!
Samuel sa…
Skoj att höra:-)
Fredrik sa…
Det är bara siffror. Säger egentligen inte så mycket. När det är Race så spelar så mycket annat in. Som taktik, teknik, jävlaranamma etc in. Ser att du jobbar hårt. Och det är bara att fortsätta med det.
Kör själv 6pass/vecka.
Unknown sa…
Du har Sveriges näst intressantaste cykelblogg. Bara Öijer som ligger före. Kör hårt 2016! :D
Vore kul med någon video ELLER något mer detaljerat prat om din/dina cyklar!

Samuel sa…
Tack så mkt!! Ok ska se om jag fixar att filma nått:-) Mer om cyklarna kommer under våren:-)
Anonym sa…
Din öppenhet gör din blogg jätte bra och intressant. . .

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift