Slappar...

Nä nå slappade blir det inte, har lite för mkt att göra för det. Jobb, familj och hus tar tid, och denna vecka när jag tränar lite mindre har jag ork att ta tag i sånt man inte hinner annars. Så full fart är det, men vad är väl ett liv i soffan:-)

Vilade helt från träningen igår. Idag blev det dock ett 60 min långt rullpass på Monarken, testade även att köra lite hårdare i 10 min. Körde på den drömwatt jag vill nå på 20min, alltså 390w.. Fixade 10 min nu iallafall, men både ben och skalle har sett bättre dar. Konstigt det där med att har man ställt in huvet på 10min tar det stopp efter det, benen var också sega nu.. Men det är väntat med surben idag, imorgon tror jag dom är betydligt piggare.. Så med bra ben och bättre inställning borde inte 390w vara en omöjlighet innan Maj, men får se till att jobba hårt för att nå dit..

Även lagt ut min F-Si Carbon 2 till försäljning, så om nån vill köpa en cykel som inte sätter era begränsningar är det bara att höra av sig. Den har inte en skråma, bara gått ca 15 pass i snön så inte nött på nått sätt. Lägger ut den pga att jag vill ha en fatbike, annars hade jag behållit den. Så passa på att skaffa en ny cykel till ett begagnat pris innan våren:-)

Imorgon ska jag köra ett litet referenspass på Monarken, så då hoppas jag på bra resultat..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack