Gårdagens dubbel..

Blev 2 pass igår på Monarken, skönt att gå in i garaget då det var -28 igår.. Idag -31..
På morgonen fick jag till ett bra 30/15 pass, kändes segt till en början men gick bra. Körde stabilt på 420/260w i 9.30, blev 3 sånna set med 3 min vila mellan. Inget maxpass men så där lagomt nära max:-)
På kvällen blev det 3*10 min med 2 mun vila mellan, första minuten över 500w sen hålla sig mellan 330-340w. Bra känsla genom alla intervallerna, så nöjd med dom:-)

Idag är det vilodag, så ska försöka återhämta mig bra nu. För sen är det planerat 10 dagar med träning innan nästa vila:-) Kör sista veckan denna 5v period utan vilodag, blir ju en lugn vecka sen och då hinner jag återhämta mig. Det är iallafall tanken med att köra sista veckan in i kaklet, blir nog bra det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift