Flum

Idag blir det en vilodag, ska flumma så mkt jag bara kan:-) Har tränat rätt hårt nu Må-On så det har jag gjort mig förtjänt av, har fått in 5pass på 3dar. Kanske inte så långa men är rätt nöjd ändå och mina ben visade att dom tyckte det var nog igårkväll... Kanske börjar jag på ställa in mig på innecykling nu, men har en bra bit kvar innan det känns helt ok att sitta inne och nöta. Ifjol satt jag och nötte 2*30min på tröskeln den här perioden, men det pallar jag inte just nu..

En sån här fast med viktkorg och rakt styre ska jag ha:-)

Min Monark skulle levereras under V.44 så jag hoppas den kommer snart, men räknar väl inte med det då det alltid tar lite extra tid att få upp sakerna hit. Men den gammla monarken fick sin sista vila igår då jag var på återvinningscentralen...
Nu börjar det bli dax att åka mot jobbet, bara 2 dagar kvar till helg nu!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack