På Mässa..

...Är jag fan inte!! Vad är väl en mässa i storstan med blänkande cyklar och nya prylar?? Jag kommer ju ändå bara ha värstingprylar på min hoj nästa år, så då kan jag ju ha en egen mässa i mitt garage;-)
Så vad gör man idag då när alla andra cyklister går på mässa, äter gott och blir sega?? Jo då tränar man ju, allt för att få ett litet försprång inför nästa år;-)
Var ute och rastade vinterbesten på 8st åttor, sen lite lätt rull så att jag fick ihop 2 tim. Ska även försöka få mig ut i garaget ikväll för att köra ett kortare pass.
Imorgon blir det nog mer tröskel men i vilken form har jag inte bestämmt än.

I helgen fick Christoffer följa med Farfar och Farmor till stugan, så vi har bara ett barn i helgen.. Satan vad mycket enklare allt är då, har ju fått mer gjort på en förmiddag än vad man annars får på hela helgen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift