Lungt

Har en lite lugnare vecka för att samla kraft inför 3 nya träningsveckor nu, och äntligen är den snart över. För jag börjar alltid bli lite deppad och tycka att jag är värdelös i slutet av viloveckan, helt enkelt lite mer bitter än vanligt..
Tränar ju lite men tar aldrig ut mig så där härligt mkt, To och Fr körde jag lite 20or. Torsdagens 20a kördes inomhus på monarken, körde den kontrollerat utan att ta ur max men ändå så blir det ju lite jobbigt sista minuten.. Det positiva är att jag trotts det dåliga psyket snittade 350W på den, men det var det ända som var bra också. På fredagen körde jag 2st 20or ute och det funkade väl också.. Igår blev det totalvila och idag ska jag försöka ta mig ut och rulla helst 2 tim ikväll, men mörkret och en hel dag här hemma med aktiviteter brukar ta ner energin så om det blir  90min är jag nöjd...

En annan positiv sak med gårdagen var att jag fick behålla mitt rekord i Gunnar T´s bod, är fortfarande snabbast uppför Alpe de huez:-) Alltid något att glädjas åt en grå novemberdag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack