Fy För Fyror

Dom är fan inte roliga någonstan dom där fyrorna!! Körde ett set sånna idag på Monarken, rent Wattmässigt gick det väl bra men hatar dom ändå. Låg i överkant på vad jag gjorde som bäst under förra vintern, så det är ju skönt att gå in i vinterträningen på dom nivåerna.
Verkar som att jag ligger till ungefär så på nästan alla olika intervaller jag kör:-) Så nu får man bara hoppas att jag inte står där och tuggar hela vintern utan fortsätter att bli starkare!!
Vet ju att det är mkt som kan ställa till det men om jag bara får vara frisk så ska det nog gå:-)

Första hindret att överkomma är den här vintertrisstesen jag hamnat i, brukar bli lite låg i början av vintern men det här slår nog alla rekord. Inte ens fina Wattsiffrorna får mig på bättre humör.. Det ända som muntrar upp mig är kanelbullar och godis, men av för mkt sånt får man ju lite dåligt samvete..

Kommentarer

Jakob sa…
Man kan också få ännu bättre Wattsiffror av kanelbullar och godis! Kanske inte per Kg, men men :)
Anonym sa…
Funderar hårt på att sluta bry mig om det där med KG och bara satsa på höga Watt:-)

//Samuel

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift