Northwave skor

För första gången någonsin så fick jag ett par skor inför säsongen 2012, detta genom det team jag körde för under säsongen:-) Det var ett par Nortwave MTB Extreme, ett par riktiga värstingar.
Kan ju nu när jag inte kommer ha några matrialsponsorer nästa år vara helt ärlig i mina matrialrecensioner...

Börjar med att utvärdera skorna mest för att det är lättast... För vilka skor.. Överlägset bästa jag haft! Nu är ju skor väldigt personligt beroende på hur foten ser ut, men för mig var dessa perfekta. Dom är lätta och styva, känns som man får ner all kraft i pedalerna. Har inte haft några som helst problem med domnande fötter, detta har jag tidigare haft. Det enda negativa med dom skulle vara att dubbarna lossnade i början, men dom har man ju ändå ingen nytta av.
Så mitt betyg på dom blir högt, så pass högt att jag nästa år köper ett par till:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack