Kamp

Dagens pass var en kamp hela vägen, men lyckades trotts detta hålla riktigt bra tryck hela vägen. Körde ett 30/60 pass men började med att köra 2*4min med 1min vila mellan lite över tröskel, vilket betyder att dom hamnade på 370W ungefär. 30/60 intervallerna körde jag i 40 min och höll mig mellan 560 - 600 W på 30sekundarna, detta är jag nöjd med:-) Speciellt som att jag funderade på ge upp efter 2st då jag verkligen kännde mig tung, och den känslan satt i men det gick ändå att köra på.
Skönt att kunna genomföra dessa grispass också!!

Är lite sugen på att åka till Umeå och köra ett test på Idrottsmedicin, men det kostar en del plus att det tar upp en hel arbetsdag att köra dit, testa och åka hem... Men skulle var intressant att få lite värden på ett papper... Får se hur jag gör.

Kommentarer

Anonym sa…
Klart du skall ha lite siffror på dig. Du är ju typ i ditt livs form det här året. Gäller att passa på innan det försvinner:-)

Samuel sa…
Vänta bara till nästa år, då ska jag vara ännu starkare:-)
Och året efter det...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack