4*4 på säkerhet..

Fick till ett pass igår också:-) Detta trotts att man var riktigt sliten innan kvällen kom och en lucka dök upp. Fick bli ett kort pass då det inte var en så stor lucka.. valet föll då på 4*4min, men tänkte köra lite på säkerhet då jag inte vill ta ut det där extra ur kroppen med den sjuka som finns kvar.
Så planen blev att prova köra på 380W, det blev ganska perfekt. Kunnde köra alla intervaller på samma motstånd och det blev jobbigt, men inte så där apjobbigt! Snittet hamnade på 385W..
Men det känns långt kvar till mitt drömmål att kunna köra på 420W, behöver nog en lång vinter för att fixa det;-) Just 4orna är ju min svaga punkt, men mkt sitter nog i skallen försöker jag inbilla mig..

Idag ska det hängas pynt i julgranen och sen har intresseföreningen i området där jag bor ordnat julmys för alla familjer, ska tydligen finnas en tomte och glögg. Jag riktar nog in mig på glöggen occh pepparkakorna:-)
Får se om jag tränar nått eller om jag vilar och drar igång ordentligt igen på måndag.

Kommentarer

Tjenare, halkade in på din sida för ett tag sedan, följde dina inlägg för att efter ett tag fundera om jag "kände" dig

Visst var du på F21 kring 1999 tillsammans med min svåger Per Nilsson??

/Stefan Lindbäck
Samuel sa…
Spurt och tempospecilisten Per:-) Jo vi var samtidigt på F21, Men jag drog hem efter att jag blivit halvdöv på ett öra..
Har även varit inne och läst din blogg en del, vi är ju inte så många Norrlandscyklister:-) Så även om ni fuskar och cyklar på asfalt måste man väl hålla ihop;-)
Har en del undringar på träning som jag tänkt få tips av dig, du har ju lite mer effekt i påkarna än vad man själv har så nått borde du gjort mer rätt än mig... :-)

*Maila mig: lindbacks@alvsbyn.net

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift