Den som väntar...




På nått fint:-) Nästan alla delar till nästa års hojar är betalda och klara, många delar ligger i Södertälje och väntar på att skickas upp till mig när allt kommit. Har ju inte jättebråttom att sätta ihop dom, är ju lite snö som ska bort innan säsongen börjar...
Det som inte är klart än är framgafflarna och 650hjulen, gafflarna som blir German A Xcite 29" och 27.5" ska komma i slutet av Januari är det sagt. Men dom gafflarna är helt klart värda att vänta på, har testat dom flesta märken när det gäller framgafflar och dom här är överlägsna. Att dom sen är lite exlusiva och ser väldigt maffiga ut gör ju inte saken sämre;-) Fick mkt frågor om framgaffeln på VM, många känner inte igen märket men tycker att dom ser bra ut.




Sen är det 650 fälgen som jag också väntar på, den ska väl också vara klar där i slutet av Jan början av Feb. Blir en kanttrådsfälg från Innolite som utvecklas för fullt just nu:-) Den kommer att bli riktigt bra kan jag nog lova, så den väntar jag mer än gärna på. Fina hjul är ju min lilla fetisch:-)

Kommentarer

Unknown sa…
Du måste ju ha en väldigt snäll och förstående fru som låter dig frossa i alla dessa exklusiva, och dyra, cykelprylar. Hur gör man för att få dom att förstå att en ny cykel är viktigare än ett nytt kök ;-)
Samuel sa…
Laga all mat så att dom inte märker hur köket förfaller;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack