Badhus, takskottning och 4or

Igår var en sån där dag då det var full fart från morgon till kväll.. Blev en sväng till badhuset med familjen först, efter några timmar så bar det iväg hem. Då var det bara att klättra upp på taket och börja skotta, fy fan vad snö det var där!! Efter ett par timmar och sjöblöt i svett så o man in till middagen, kebab med pommes:-) Sen var det TV-spel med sonen, är inte riktigt vän med dom där spelen... Är rktigt kass faktiskt!! Efter detta fick Christina sköta läggandet av barnen och jag släpade mig ut i garaget med huvudvärk och trött kropp. Körde först ett set med styrke4or, lasta på 8kg i viktkorgen och matade på dom 3 första gick bra sen blev jag tokstum på sista och fick ta en 7sek lång paus efter 2min.. Lyckades dock hålla snittwatten uppe på 408W, vilket nog är det högsta jag kört styrke4or på tror jag:-)
provade sen efter 10min rull att köra några 60/30 intervaller, efter 5st på 450w var benen tokstumma och jag orkade inte mer.. hade hoppats på att klara 10st, men känner mig ändå nöjd med tanke på känslan i kroppen man haft under dagen.
När jag duschat klart blev det soffan och godisskålen som såg till att resten av kvällen blev lugn:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift