Tagga ner..

När jag köpte min Monark så ingick det ett test och träningsprogram från Aktivitus, men jag kommer inte åka ner till Göteborg för att göra testet... Mailade däremot Mattias igår för att kolla om man kunnde få några kloka råd istället, skrev ner hur jag tränade och lite sånt. Fick ett snabbt svar:-) Han tyckte väl att jag tränade ganska rätt, men väldigt hårt.. Så hans tips var att tagga ner i ett par månader, vi får väl se hur det blir med det:-)
Men igår tog jag honom på orden och la in en extra vilodag, hade helt enkelt inte tid att träna! Är ju lite annat som ska fixas så här dagarna före jul...
Kommer att fira här hemma med både min och Christinas familj, så vi blir några stycken:-)

Idag ska jag däremot träna lite, blir nog tröskel4or med 1min vila mellan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack