Lyxträning!

Körde mitt Vo2max mix pass igår, fick till det så jag kunde träna kl 13:-). Men inte nog med det när jag var klar ute i garaget hade Christina tagit med barnen till en bekant, vilket betydde att jag var själv i huset. Kunnde då göra det man drömmer om efter varje hårt träningspass, nämligen att krypa upp i soffan och slappa en stund. Fick nog en hel timme med slapp, det är lyx det!!
Själva träningspasset gick helt ok, och jag blev ordentligt trött som man ska bli. Testade också att 3min efter sista intervallen köra all-in på 500w, kanske inte det bästa att göra efter ett hårt pass. Klarade bara av 62sek, men det ska väl också bli bättre under vintern..
Pulsen har börjat vara som normalt nu under träningen, så nu har nog det sista av förkylningen lämnat kroppen:-)
Fast nu under julen kommer det ändå att bli lite mindre träning än normalt, och kommer köra det som känns rätt för dagen. Under ledigheten så kommer familjen i första hand. Ska väl försöka träna nått pass ute, då det nu är 3veckor sen sist... Får hoppas kylan ger upp under mellandagarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack