Gladbild

Det här är en bild som Tommy tog i Brasilien, den gör mig alltid lika glad!! Den här killen var i tävlingsområdet varje dag och hängde, pratade med mig hur mkt som helst. Detta trotts att han inte kunnde engelska och jag inte förstår ett ord portugisiska... Han cyklade omkring på en Alu Big.nine i teamfärger, tror det var därför han var väldigt facinerad av min hoj. Han var och fotade den massor och lyfte i den varje dag:-) Efter tävlingarna ville han ha en Sverigetröja, så Tommy bytte med honom. Som ni ser drar dom inte riktigt samma storlek... vill nästan se Tommy köra i hans tröja:-)
Men för mig symboliserar denna man nått väldigt viktig med cykling, glädje och intresse!! Så genom att titta på den här bilden påminner jag mig om varför man genomlider dom här vintrarna..

Kommentarer

Anonym sa…
Det var en rolig snubbe det där/Tommy.
Samuel sa…
Ja, undrar vart den tröjan är nu?
Samuel sa…
Ja, undrar vart den tröjan är nu?
Anonym sa…
Hanns tröja hänger på väggen i mitt träningsrum och den tar upp två platser.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack