Full fart

Blev full fart igår, mkt som skulle hinnas med och göras. Körde mitt träningspass när resten av familjen åt lunch och sen bar det av till badhuset, där blev det plask och lek i ett par timmar. Sen hem å städa, fixa middag mm Fixade iordning en dubbelvagn som vi ska sälja, har börjat sälja bort lite gamla barnprylar som vi inte behöver längre. Sålde förra veckan vårat skötbord, är väldigt skönt att för första gången på dryga 6år inte ha blöjbarn här hemma:-) och några nya kommer det inte bli!

Träningen igår gick väl helt ok, lite vekt psyke då jag var tvungen att bita av 4min steget med en 10sek vila. Kunde sen köra på lite hårdare resten av intervallen, så därför borde jag ha kunnat stå ut hela utan vila. Men kan leva med en liten paus på hela passet då jag testade att köra 5w högre på varje steg, men var grymmt jobbigt i slutet. Fast det går att stå ut när man vet att varje steg blir lite kortare, men man ökar ju motståndet istället...
Idag ska jag försöka få till ett par timmar ute på crossen och glida runt lite, man måste ju få njuta lite också:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift