Vinst

Stegpasset - Samuel 1-1..

Igår tog jag revanch på det där jäkla stegpasset, förra gången fick jag stryk och fick ta pauser mitt i vissa intervaller. Men nu fixade jag alla stegen:-) Trodde inte jag skulle fixa det under dom första intervallerna när jag kände mig riktig seg och trött, den känslan satt kvar hela passet men ändå så segade jag mig igenom allt på ett bra sätt. Riktigt skönt efteråt faktiskt!!

Jobbade igår och jobbar resten av den här veckan också, är riktigt avis på dom som har påsklov just nu. Skulle vara så underbart att få en vecka ledigt där man bara kunnde focusera på cyklingen nu, men då måste man ju åka iväg någonstans. Så det är bara att göra så gott man kan här hemma och hoppas det blir bra nog..

Ikväll ska det tydligen köras 60/120, brukar kunna bli brutalt jobbigt... Har iår inte kört några sånna intervaller, utan haft kortare vila mellan. Men med 2min vila mellan måste man ju ta i mer under själva arbetet, vilket brukar resultera i visst illamående efteråt.. Men det ska bli intressant att se hur jag ligger till Wattmässigt på dessa, då jag har viss data på det från tidigare år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift