Jag mot Johan..

 
Kollade in vilka som hunnit anmäla sig till första Swe-cuptävlingen, vi var bara 4st än. Men Johan verkar vara ett populärt och gångbart namn i H-30:-) Undrar om dom tänkt teamköra mot mig??
 
Körde mitt stegpass igår på Monarken, gick in 5w högre än tidigare och tog 2min vila mellan istället för en. Blev som vanligt en kamp för överlevnad och på 4min steget var jag tvungen att ta en 10sek fuskpaus:-( Men i övrigt gick det helt ok, är ju i slutet på en ganska tuff treveckors period med träning. Så det ska bli skönt med en lite lugnare vecka den som följer nu, känns som jag är i behov av den:-)
 
Idag blir det lite kvällsdistans, sambon jobbar till 18 och får försöka ta mig ut efter det. Blir som ni kanske förstår då ingen 5timmarspass, men kanske kan jag få ihop 3tim och det räcker gott för mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift